






Our Story

Μια ομάδαμε τα ίδια πιστεύω,
τους ίδιους στόχους και έναν προορισμό :
την επίτευξη των στόχων του πελάτη.

Μαζί σας
από το 1996







Είμαστε Κοντά Σας
Το ταξίδι της PromoAction ξεκίνησε το 1996. Σήμερα, δημιουργούμε μια κοινότητα επιτυχίας, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις Marketing και BTL Activities. Εδώ συνδεόμαστε με εσάς, δημιουργώντας πραγματικές σχέσεις.
Εμπειρία Που Οδηγεί Το Μέλλον
Εξελισσόμαστε συνεχώς, επεκτείνοντας τη δραστηριότητά μας για νέες λύσεις και περιοχές, διατηρώντας πάντα τη στενή σχέση μας με εσάς.
Στο Επίκεντρο της Δράσης
Από τα προωθητικά προγράμματα σε in-store camp, outdoor περιβάλλον, στο merchandising και τις έρευνες αγοράς, είμαστε στο κέντρο των συμβάντων. Δημιουργούμε το μέλλον της προώθησης πωλήσεων με πάθος και αφοσίωση.
1
Διάρκεια
2
Αποτελέσματα
Η PromoAction μέσω της δυνατότητας εναλλακτικών σχεδιασμών του μείγματος προωθητικών ενεργειών για το προϊόν ή την υπηρεσία που αναλαμβάνει να προωθήσει, έχει αναπτύξει την ικανότητα της επιλογής του αποτελεσματικότερου.
3
Ποιότητα
Η PromoAction έχει ως ένα στόχο της την αύξηση της αξίας του προϊόντος άμεσα με την άνοδο του δείκτη πωλήσεων, χωρίς όμως ποτέ να ξεχνά την ανάγκη ανάπτυξης της επιχείρησης συνολικά, μέσω της αύξησης της πιστότητας των πελατών της.







Our Story

Μια ομάδαμε τα ίδια πιστεύω,
τους ίδιους στόχους και έναν προορισμό :
την επίτευξη των στόχων του πελάτη!

Μαζί σας
από το 1996






Είμαστε Κοντά Σας
Το ταξίδι της PromoAction ξεκίνησε το 1996. Σήμερα, δημιουργούμε μια κοινότητα επιτυχίας, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις Marketing και BTL Activities. Εδώ συνδεόμαστε με εσάς, δημιουργώντας πραγματικές σχέσεις.
Εμπειρία Που Οδηγεί Το Μέλλον
Εξελισσόμαστε συνεχώς, επεκτείνοντας τη δραστηριότητά μας για νέες λύσεις και περιοχές, διατηρώντας πάντα τη στενή σχέση μας με εσάς.
Στο Επίκεντρο της Δράσης
Από τα προωθητικά προγράμματα σε in-store camp, outdoor περιβάλλον, στο merchandising και τις έρευνες αγοράς, είμαστε στο κέντρο των συμβάντων. Δημιουργούμε το μέλλον της προώθησης πωλήσεων με πάθος και αφοσίωση.
1
Διάρκεια
Η PromoAction παρέχει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, παρέχοντας σε εσάς άμεση αντιμετώπιση και αποτελεσματική λύση για κάθε απρόβλεπτο παράγοντα κατά τη διάρκεια της υλοποίησης.
2
Αποτελέσματα
Η PromoAction έχει ως ένα στόχο της την αύξηση της αξίας του προϊόντος άμεσα με την άνοδο του δείκτη πωλήσεων, χωρίς όμως ποτέ να ξεχνά την ανάγκη ανάπτυξης της επιχείρησης συνολικά, μέσω της αύξησης της πιστότητας των πελατών της.
3
Ποιότητα
Η PromoAction έχει ως ένα στόχο της την αύξηση της αξίας του προϊόντος άμεσα με την άνοδο του δείκτη πωλήσεων, χωρίς όμως ποτέ να ξεχνά την ανάγκη ανάπτυξης της επιχείρησης συνολικά, μέσω της αύξησης της πιστότητας των πελατών της.







Our Story

Μια ομάδαμε τα ίδια πιστεύω,
τους ίδιους στόχους και έναν προορισμό :
την επίτευξη των στόχων του πελάτη!

Μαζί σας
από το 1996






Είμαστε Κοντά Σας
Το ταξίδι της PromoAction ξεκίνησε το 1996. Σήμερα, δημιουργούμε μια κοινότητα επιτυχίας, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις Marketing και BTL Activities. Εδώ συνδεόμαστε με εσάς, δημιουργώντας πραγματικές σχέσεις.
Εμπειρία Που Οδηγεί Το Μέλλον
Εξελισσόμαστε συνεχώς, επεκτείνοντας τη δραστηριότητά μας για νέες λύσεις και περιοχές, διατηρώντας πάντα τη στενή σχέση μας με εσάς.
Στο Επίκεντρο της Δράσης
Από τα προωθητικά προγράμματα σε in-store camp, outdoor περιβάλλον, στο merchandising και τις έρευνες αγοράς, είμαστε στο κέντρο των συμβάντων. Δημιουργούμε το μέλλον της προώθησης πωλήσεων με πάθος και αφοσίωση.
1
Διάρκεια
Η PromoAction παρέχει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, παρέχοντας σε εσάς άμεση αντιμετώπιση και αποτελεσματική λύση για κάθε απρόβλεπτο παράγοντα κατά τη διάρκεια της υλοποίησης.
2
Αποτελέσματα
Η PromoAction έχει ως ένα στόχο της την αύξηση της αξίας του προϊόντος άμεσα με την άνοδο του δείκτη πωλήσεων, χωρίς όμως ποτέ να ξεχνά την ανάγκη ανάπτυξης της επιχείρησης συνολικά, μέσω της αύξησης της πιστότητας των πελατών της.
3
Ποιότητα
Η PromoAction έχει ως ένα στόχο της την αύξηση της αξίας του προϊόντος άμεσα με την άνοδο του δείκτη πωλήσεων, χωρίς όμως ποτέ να ξεχνά την ανάγκη ανάπτυξης της επιχείρησης συνολικά, μέσω της αύξησης της πιστότητας των πελατών της.